tiistai 11. toukokuuta 2010

Tieto lisää tuskaa

Olen lueskellut Helistintä ja KaksPlussaa, kuuklannut hematoomaa... Tieto lisää tuskaa. Ei pitäisi lukea yhtään mitään!
Hematoomasta luin, että se lisää keskenmenon riskiä 3-4 prosenttia. Onneksi oli paljon kertomuksia, että lopulta kaikki hyvin. Pelottaa...
Onneksi en ole vielä kiintynyt maha-asukkeihin, joten en varmaan niin romahda, jos jotain peruuttamatonta tapahtuu. Ei ole maha kasvanut eikä tunnu mitään mahasta, joten kärsitään vaan tästä pahoinvoinnista ja unettomuudesta.

Tänä aamuna en olisi millään halunnut nousta ylös, sillä olin valvonut 3 tuntia yöllä. Oli huono olo yöllä, ja mietin, olisiko minun pitänyt syödä jotain keskellä yötä.
Aamulla iskin banaanin naamaan, ja eikös se tullut ylös. Sitten söin muroja, ja ne nyt pysyivät sisällä.
Kultsi päätti, että lähdemme autolla töihin, hän heitti mut työpaikalleni, että sain "nukkua" koko matkan. Taisin vähän nukkuakin autossa, ainakin olin jossain horroksessa.

Minun on kylmä, olen kiitollinen siitä, että saan vaan istua koneen ääressä, ja olla tekemättä yhtään mitään. On hiljaista, ei ole töitä. Huono olo jatkuu. Söin mandariinin, jos se vähän helpottaisi. Mahakin on löysällä: liikaa C-vitamiinia?

Eilen aamulla olimme ainakin puolitoista tuntia äitiysneuvolassa. Ihan kiva täti kertoili kaikenlaista. Kävin vaa'alla: 62 kiloa lähtöpainoksi. Kehoitin Kultsia pilke silmäkulmassa hyppäämään myös vaa'alle. Ei uskaltanut.
Neuvolatäti kertoili, että vuonna 2011 miehetkin joutuvat vaa'alle, kolesterolimittauksiin yms. Ne ei ole enää äitiysneuvoloita vaan perheneuvoloita. Haa! Kultsi huokaisi helpotuksesta, että ei vielä tänä vuonna syynätä miesten kuntoa. Kaikkee...

Saimme muuten tietää Väestöliitossa, että luovuttaja on juuri täyttänyt 34 vuotta, 160 cm pitkä, ruskea tukka ja siniharmaat silmät. Eli juuri ne asiat sain tietää, mitä halusinkin. Enempää ei oltais saatu tietää.

Kunpa pääsisin kotia loikoilemaan soffalle ja katsomaan Hauskoja Kotivideoita. Juuri peruin erään kurssin, koska jos mulla on tällainen hoopo olo koko ajan, niin en jaksa kiinnostua mistään.

Ei kommentteja: